Höst..

.
Hösten är väldans vacker trots att den är mörk och kylig.
På nåt sätt så tycker jag ändå om hösten, fast ändå inte. Det är svårt att förklara..
.
.
Är iaf i Kiruna nu, K jobbar så jag passar på att följa med upp och hälsa på mina nära och kära.. Gossen däremot tycker inte om när hans mamma vill hälsa på hela dagarna :D Men han ska härdas min lilla gosse, haha.
Tiden går fruktansvärt fort, gossen har hunnit bli 2 månader.. Han är ett matvrak på dagarna men sover som en prins på nätterna, skönt..
.
.
Har inte desto större skrivlust just nu så slänger upp en bild på gossen och hans nya nappisar..
.
.
.
.
Hade bra!
.
.
.
R.I.P Stefan Liv

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt han e eran lille gosse :D mvh Lisa

2011-09-08 @ 20:24:52
URL: http://www.vackravitavingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0