Fantastisk dag!

.
Har varit en mycket bra dag idag bortsett från att lilleman sovit dåligt inatt pga tät näsa. Stackars liten!
Hur som helst så startade jag och mamma dagen med att ta med Milliebus och lilleman på en promenad. Blåste dock lite men annars tycker jag det var riktigt skönt och uppfriskande..
.
Mamma gick på jobbet vid halv 11, så jag, Millie och lilleman myste på här i huset tills det var dags för lunchvilan.
Packade ner kidsen i vagnen som jag fick låna av fantastiska Moa. Vi traskade förbi Ica på stan och köpte lite mellis sen gick vi till pappa/moffa på jobbet, plockade upp han och gick vidare till farmor/gammelfarmor. Blev bara ett snabb besök då barnen fortfarande sov och var varmt nerbäddade i vagnen.
Traskade hemåt och åt mellis..
.
Busade på en stund innan vi än en gång packade ner oss i vagnen och begav oss på lite shopping. Millie älskar att åka vagn så kan ju inte bli en bättre dag än att vara ute i det fina vädret och samtidigt få riktigt bra med motion. Sen har jag ju en lilleman som sover som en prins i vagnen.
.
Jag har verkligen njutit av den här dagen till fullo, det är väldans mysigt att vara med dom små och ännu bättre när solen kikar fram..
Nu sover båda kidsen, syster är på afterwork och jag funderar på att slänga in en påse med (blivande)popcorn i micron..
.
.
I morgon ska syster och jag tillsammans med våra små promenera till lombia för att titta på våran bror som ska spela match, efter de blir det lite shopping på stan.. Kanske en sväng på classe innan vi promenerar upp på stan igen.. Vi får se vad morgondagen säger..
.
.
Nu fixa lite popcorn och bosätta mig i fotöljen..
Än en gång.. TACK Moa! Du räddade min dag :)
.
.
gammal bild, men den får duga <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0