Äpple..

.
Äter äpple och myser med gossen som precis har vaknat efter sin lilla powernap :)
Vi har haft en riktig mysmorgon, underbart!
Nu väntar Elian på att mormor och morfar ska komma hem från stugan... Själv längtar jag tills jag får sova :)
.
Lite bilder från morgonen..
.
.
.
.
.
En bild på gladskiten från igår..
.
.
.
Sen måste jag ju lägga upp Elians nya "onepiece" som jag hittade på kappahl :)
.
.
Men köpte storlek 68 så det är ett tag kvar innan gossen kan ha den, han har enormt mycket kläder i storlek 62 så ingen idé att köpa mer av de, han använder dessutom fortfarande 56 lillskiten :D
.
Förresten så ska han få en bumbo av sin morbror, men jag har i vanlig ordning beslutsångest..
Vilken färg tycker ni?
.
.
.
Nu måste jag mata mitt barn som börjar bli lite otålig ;)
Hade bra!
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker om den röda och den gröna. Åh vad söta dom var allihopa! Kram

2011-09-11 @ 12:20:55
URL: http://Evelinabjork.wordpress.com
Postat av: Moa

Den röa! :)

2011-09-11 @ 12:35:09
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Maria

Jag tycker att den röda är fin :) vi fick låna en av Tessi och Lowa, men Holger gillade inte den alls! Tror att han satt i den 2 ggr :) babygymmet älskade han och lika så babysittern (när han var sådär pytteliten alltså) ska ni vara här i stan länge? Och när kommer ni nästa gång?:)

2011-09-11 @ 21:28:10
URL: http://mariahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0