Trött mamma..

.
Igår var en riktigt jobbig dag var så fruktansvärt trött efter en natt med massa tjorv. Så när gossen somnat klockan 7 tog jag en snabbdusch sen studsade även jag ner i sängen, tror inte klockan hann bli mer än halv 8..
.
Natten gick helt ok, bättre än natten innan, nu hoppas jag att även denna natt ska gå bättre.
.
.
Idag har varit en riktigt mysig dag, tog en promenad med Sofie till stan i morse, plockade upp Jossan efter vägen så begav vi oss till Safari för att äta lunch. Efter lunchen svängde vi förbi intersport och sedan promenad tillbaka hit till huset. Sofie och Jossan for en snabbis på team sportia efter de blev det kaffe dejt här.. En lång sådan :)
.
.
Ska strax göra mig i ordning för sängen. Vågar inte kvällsuggla allt för länge man vet aldrig om det blir en bra eller dålig natt..
.
I morgon blir det dejt med Ida på förmiddan sedan stan med syster.
.
en trött gosse..
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så stor han har blivit! :)

2011-10-19 @ 22:29:30
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0