Tjorv, tjorv, TJORV!!!

.
Dålig uppdatering, I know! Men när vi är hemma så prioriterar jag inte att sitta framför datorn det första jag gör. Umgås hellre med kidsen och hittar på en massa skoj.
Men ska försöka skärpa mig så gott det går iaf :)
.
.
Nu till mitt STORA problem..
Min lilla gosse sover som en kratta på nätterna.. Vi har börjat ge han ersättning sista målet i hopp om att han skulle sova bättre MEN han sover fanimig bara sämre då.
Hur som helst, vad vi än gör och hur vi än gör så vaknade han varannan timma och skriker tills han får tisse..
Tidigare fram till han var drygt 2-2½ månad sov han från 7 på kvällen till 5 på morgonen utan att äta, sen åt han 5 och sov vidare till 6-7 tiden.. Sen hade han en tillväxtperiod och efter de började han äta klockan 2 på natten också, vilket ändå kändes helt ok..
Men dom senaste två veckorna har varit KAOS, han äter hela nätterna och vaknar hela hela tiden..
.
Någon som varit med om något liknande? Tips mottages mer än gärna :)
.
.
På dagarna äter han och sover jätte bra ;)
.
.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, visst är det jobbigt. Vi borde snacka över en kopp kaffe. :)

2011-10-18 @ 08:36:02
URL: http://moasfamilj.blogspot.com
Postat av: Frida

Kan du inte ha honom hos dig i sängen hela natten? Då har han ju nära till bröstet hela tiden och du slipper springa. Kali hade också vissa sånna perioder och det brukade bli bättre om hon fick vara NÄRA HELA TIDEN. Det var som att hon var otrygg och inte så värst hungrig egentligen.

2011-10-18 @ 13:08:56
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0