Värdelös..

.
Jag är inte så duktig på att hålla bloggen vid liv. Sitter över huvudtaget nästan aldrig mer vid datorn, riktigt skönt måste jag ändå säga. Det är fullrulle hela dagarna när vi är hemma och när jag är här uppe i Kiruna så är det fullt upp med att träffa nära och kära.
Men gör ett sista försök nu med att skärpa mig, annars är det nästan lika att ge upp det här med att blogga :D
.
.
Veckan som varit har vi haft besök av Anna med familj, full rulle hela veckan lång. Shopping på Ikea, shopping på stan och halloween firande med barnen. Även jag och Anna var med på ett hörn när vi var ute och gjorde lite "Godis eller bus".
Veckan gick ruskigt fort och nu är K tillbaka på jobbet, kidsen är hos sin mamma, jag och gossen hänger med vänner här i Kiruna när karln ändå är här och jobbar..
.
.
Stora killen har ju gossen blivit, passerad 4 månader och det är en hel del action i tillvaron nu.
Idag vände han för första gången från rygg till mage. Han har kämpat och kämpat med att försöka ta sig runt dom senaste 2-3 veckorna men inte fattat de där med att dra undan armen :b Idag klarade han de och jag tror nästan jag blev mer lycklig än han, haha.
Han har även börjat röra sig mer, han "föser" sig själv bakåt. Lägger man han i babygymmet så tar det inte länge innan han rört sig bakåt och hamnat på golvet. Ja jag hade egentligen kunnat berätta hur mycket som helt om vad som händer och sker dagligen så tror jag sätter punkt nu...
.
.
Bjuder istället på lite bilder..
.
Sitta är kul..
.
bada är ännu roligare..
.
speciellt när man får sitta..
.
.
HALLOWEEN..
.
Lillhäxan och monstret..
.
gruppbild :)
.
.
.
Hoppas ni haft en bra dag!
Tjingeling!
.
.

Kommentarer
Postat av: Minna

Men hojja vad han är sööt lillkillen :) Han och Milton borde få ses snart!

2011-11-07 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0