Mysig helg <3


Har tagit en liten paus i mitt och mammas lördagsmys.
Tog en snabbdusch nyss sen hamnade jag här, mamma är nere och hänger tvätt..

Idag har jag träffat min kära vän Sanna, vi var på stan en sväng och passade även på att ta en fika (barnfria), det är lyx på någe vis. Man hinner fika i lugn och ro :)
Elian har haft en mysdag med mommo, har njuter när han får vara med sin underbara mommo, tur att hon finns!

På em kom Millie hit, hennes mamma och pappa har bröllopsdag idag så hon övernattar hos oss. Så nu sover både Elian och Millie efter både bad och bus, underbara ungar!


I morgon blir det en lugn hemma dag.
Fredagen vart det middag hos syster m familj och efter de bastu hemma hos Anna, vi surrade på ända fram till 12. Elian sov sött hemma hos mommo och moffa, så sött så han vaknade och åt först halv 5. Minns inte ens när sovit så bra sist..
Igår badade även Elian badkar för fösta gången, med sällskap av mig och Millie. Fast han var lite rädd för Millie där i vattnet :)

Millie närmar sig..


Millie kom för nära..


Millie är på säkert avstånd, då vart vi nöjda :)


Elian fick även prova Millies snygga solbrillor..



Nu ska vi fortsätta lördagsmysa.
Ha en fortsatt mysig helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0