Julkänslor..


Nu har allt julpynt hamnat på sin plats, granen får dock vänta någon vecka till.
Julen är verkligen underbar på alla sätt och vis, eller ja i år finns det en väldigt stor negativ sak med julen. Det är min första jul utan min familj uppe i Kiruna. Känns fruktansvärt trist men samtidigt så är jag så himla glad att jag har min egna lilla familj som jag får dela julen med <3

Ja och i samband med julpyntet så blev det ju städning också. Bara toaletten nere kvar nu sen är det klart. Och snart kommer min underbara syster med familj, 1 eller 2h kvar skulle jag tippa på. Och innan dess så ska jag hinna städa toan, duscha och rulla massa massa köttbullar..
Det är tur att alla kidsen sover så jag kan fokusera på mitt i lugnan ro :)


I morgon är det tänkt att vi ska åka och bada med kidsen.. Ser jag verkligen framemot..
Ne måste nog dra mig härifrån så jag hinner klart med allt innan syster och dom anländer.
Ha en underbar kväll!


snart får vi tända det första ljuset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0