Halt som tusan..


Blev frukost hos syster och Millie idag, efter de prommis och då hakade även Malin och Elias med. Vi fick förbi safari och hämtade lunch och knatade till syster för att äta där.. Det var halt som bara fan ute så det blev ett rejält träningspass, kändes åtminstone så..

I morgon ska vi till Sussi och Jessica på morgonen och efter de dejt med Cammi och Malin..


Jag är trött idag, så nu blir det dusch och sen bädden.
Ska hämta min karl "inatt", han är på middag och partaj med jobbet.
Så måste passa på att sova lite innan så jag orkar stiga upp med lillemannen i morgon.


En liten bild bjuder jag på, Elian försöker äta upp Elias fötter..





Kommentarer
Postat av: Mallan

Haha kolla Elias min:)

2011-11-30 @ 21:00:16
URL: http://[email protected]
Postat av: camilla

Dom söta små liven <3

2011-11-30 @ 21:39:17
URL: http://erikssoncamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0