VARNING! (Trött, sjuk och gnällig)

.
Yepp, precis så känner jag mig, väldigt missnöjd för tillfället. Min förkylning har inte blivit det minsta bättre.. Har sånt fruktansvärt tryck i huvudet och i öronen. Kan knappt snyta mig för då börjar det forsa blod från näsan.. Less är bara förnamnet och gnällig som ett litet barn är jag också.. Kanske bra att jag är ensam hemma ändå så behöver ingen sitta och lyssna på mitt gnäll :)
.
.
Igår blev iaf en hel dag på stan med Marie och kidsen, massa sommarkläder inhandlades. Tänkte slänga upp lite bilder på allt nytt som köptes. Blev ju självklart bara kläder till kidsen.. Jag är fortfarande tjock :D
.
Sen på eftermiddagen blev jag bjuden på middag till Renholmen hos Evelina och Jerker. Tacos, supergott. Tusen tack för en god middag och mycket trevligt sällskap. Hade en toppenmysig kväll <3
.
.
Nu slänger jag upp bilder på kläderna..
.
Robins 2 pyamaser, han fick självklart välja sina kläder själv :)
.
en hoodie..
.
även dessa valde han..
.
Melody fick en pyamas och ett nattlinne..
.
kjol, linne och leggings..
.
linnen och gröna leggings, gillar dom skarpt!
.
även bebisen fick sig ett klädesplagg :)
.
.
Allt detta hamnade UNDER 1000-lappen, vilket jag tycker är riktigt bra gjort.. Kläder är inte billigt nu för tiden, inte ens till barn så jag är helnöjd över denna lyckade shoppingdag :)
.
.
Nu ska jag titta lite BB-repris och försöka hålla mig borta ifrån all städning, behöver verkligen vila.. Men dock kommer det sluta med att jag städar eller nåt..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0