Underbara dag!

.
Idag får jag spendera min dag med min underbara piga, Millie <3
Man hinner sakna ihjäl sig varje gång man är borta ifrån henne, det är alldeles för många mil emellan oss. Tur att vi ses mycket i sommar.
.
.
Kom till Kiruna igår vid 12 tiden. Så idag är jag ganska trött. Men jag och Millie ska bege oss ut på en promenad snart så då kanske jag piggnar till.
K sover ännu, han lär nog sova till 10-11 nån gång skulle jag tro. En riktig tröttis.
.
.
Just nu ålar Millie omkring och skurar sin mommos golv.
Jag ska byta kläder så vi kan gå ut sen.
Hade göttans!
.
.
.
en gång i tiden var hon en liten skit!
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag träffade Millie för några dagar sedan, hon har blivit SÅ STOR. Och duktig :)

2011-05-10 @ 11:52:27
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0