Tandvärk som bara FAAAN!!

.
Har haft en sömnlös natt, finns det nå värre än när man får jordens tandvärk pga av dom där jävla visdomständerna. Det tar flera år för dom att växa ut och när dom väl kommer ut så jävlas dom med en.. 
Jag har jordens tandläkarskräck men inatt tog alla priser. Så 7 i morse ringde jag tandis och fick en tid i em. TACK GODE GUD!
Har inte sovit mer än 2h inatt så är hyfsat trött. Har dock legat och halvslumrat på soffan mellan 8 och 10..
.
.
MEN idag är jag ändå super duper glad, för ikväll hämtar jag syster och Millie ifrån Luleå. Det är riktig lycka de :) Som jag har längtat efter dom <3
.
Och i morgon ska jag även hämta ut våran vagn, som jag har längtat. Har dessutom en underbar mamma och pappa som har sponsrat oss och betalat halva. Tusen tack <3
.
.
Ne jag måste hoppa in i duschen nu.. Ska vara i Byske kl.15.20..
Hungrig som bara den är jag också, men finns inget flytande hemma som jag kan äta :/
Måste handla i Byske...
.
Ha en bra dag!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0