Söndag..

.
Dagen får tala i bilder..
.
.
Dagens första projekt..
.
.
Målningen är klar, men upphängningen sker i morgon..
.
.
Till middag blev det bakpotatits med vitlökssmör.. Tråkigt i know, men en storfavvo hos mig :)
.
.
nästa projekt blev badrummet.. Rensa och städa..
.
.
.
Slutligen en bild på en tjockis :)
.
.
.
.
54 dagar kvar..
jag är kroniskt trött.. Hoppas dessa dagar går fort.. Jag längtar efter krabaten i magen <3
.
.
Saknar även min älskling. Men nu är det inte många dagar kvar.. Underbarling!
.
.
Tack och Hej!
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte fint, var har du köpt bokstäverna? :)



Du är en super vacker tjockis sandra! :)

2011-05-01 @ 21:32:29
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0