Sömnproblem?..

.
Måste vara knäpp på riktigt.. Har knappt sovit inatt.. Sov bra mellan 12 och 2.. Men efter de typ ingenting.. Klockan 5 gav jag upp och gick och la mig på soffan och kollade på en unge i minuten..
.
Kanske är så att jag varit så uppspelt över att älskling kommer hem alldeles snart!? Vem vet.. Minns inte ens när vi var ifrån varandra en vecka sist.
Ska iaf bli hur underbart som helst att få hem han igen. Min underbara <3
.
.
.
Tusen tack för tipsen angående BB-väskan.. Känns som att den borde packas om några veckor.. Lika bra att be om tips i god tid :)
.
.
Förresten så har det snöa sen jag steg upp klockan 5, så nu är det vitt på backen igen.. Men tur nog så försvinner det lika fort som det hamnat där.. Don´t worry, be happy!
.
.
Ne ska nog lägga mig och läsa en tidning..
Ha en bra dag!
Kram.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0