Nästan klart..

.
Allt är nästan klart på bebisens ankomst.. Igår hängde vi upp vaggan i sovrummet, det blev himla mysigt.. Skruvade även iihop spjälsängen eftersom Millie kommer hit snart och hon behöver ju ha någonstans att sova :)
Skötbordet är även också på plats och vi har fått låna både babygym och babysitter av syster, TUSEN TACK!
.
Det enda jag har kvar att göra är att hämta ut vagnen och tvätta upp bebiskläderna och alla sängkläder..
åååh vad jag längtar efter våran lilla älskling <3
Allt känns fortfarande så overkligt, för bra för att vara sant..
Robin och Melody längtar också efter den lilla krabaten, dom frågar hela tiden när den ska komma ut och Robin vill vara med när den kommit ut, sötnosar. Det är ju faktiskt deras syskon så det är väl klart dom längtar :)
.
.
Idag blir det en riktig städardag, i morgon ska vi ha kalas för lillpigan som fyllde 3 år i måndags. Nu har hon ju blivit stora tjejen :)
.
.
Här är en lite Melody, inte ens 2 år. Underbara tös <3
.
.
Nu ska jag mysa ner mig bredvid min snarkande karl i soffan en stund innan det blir städning.
Ha en bra lördag allesammans!
.
.
Förresten, V.36 idag. UNDERBART <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0