Millie mus!

.
Morgonmyser med Millie mus! Syster gör lite ärenden nu när jag är här och hälsar på. Måste ju passa på att vara med min busfia, för i morgon åker vi hemåt igen..
.
.
Har vaknat klockan 3 inatt av att min karl legat och hostat som en galning, sen for han på jobbet strax efter 4 och jag har inte kunna sova en blund sen klockan 3.. Är fruktansvärt trött idag med andra ord. Blir nog en tidig kväll.
Men har en hel del att hinna med idag först..
Ska snart och hälsa på Evelina och Molly.
När mamma slutar jobbet ska vi åka och köpa en madrass till spjälsängen och sen ska jag även hinna följa med syster och Millie och hälsa på Evelina och Line.. Fullt upp med andra ord.
.
.
Millie är en nakenfis som ålar omkring på golvet, skrattar åt sig själv och har snutten i munnen..
Underbara sötnos!
.
.
Ne nu ska jag underhålla henne lite och mysa en massa.
Hade bra :)
.
.
Förresten 39 dagar kvar till BF, heeeelt sjukt vad tiden går fort..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0