All by myself..

.
Då blev man helt ensam idag, i morse for älsklingen upp till Kiruna för att jobba 1 vecka. Kidsen for till sin mamma igår redan. Så nu vill jag lova att det är tomt och trist här hemma..
Saknar redan min älskling, vette tusan hur denna vecka ska gå. Tur att syster och Millie anländer på måndag :)
.
Har verkligen en period just nu då jag inte tycker om att vara själv. Behöver massa massa kärlek hela tiden. Tycker inte ens om när K bara ska gå ut och fixa på gården, vill ha han tätt intill mig hela tiden. Min underbara kärlek <3
.
.
Har iaf gjort i ordning där uppe idag, bäddat färdigt åt syster med familj. Har även dammsugit nerevåningen och tvättat en hel del.. Försöker ta de lugnt så mycket som möjligt men har myror i brallan. Hade behövt kurera mig på soffan en hel dag men det skulle aldrig gå.. Blir galen av att sitta/ligga still för länge..
.
.
Nu funderar jag på att hänga tvätten innan BB börjar..
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0