v.27

.
Det är helt sjukt, jag hinner inte med, det var ju nyss v.25. Nu helt plötsligt v.27.. Det är läskigt men som sagt jag klagar inte. Är så fruktansvärt nyfiken på vad det döljer sig för liten krabat där inne. Kom ut nu fast, eller ja det får gärna bli v.40 nu :)
.
.
Har precis ätit frukost. Eller drygt 1h sen. Tror inte jag hade överlevt en dag utan frukost, det är det bästa på hela dagen. När jag stiger upp på morgon duktar fram frukost och bara njuter. Helt fantastiskt. Och för mig är det speciellt viktigt att äta frukost för det stabiliserar mitt illamående. Även om jag inte alltid får behålla frukosten så är det ett måste!
.
.
snodde en bild från google..
.
.
Vad göra idag då? Ingen aning. Äta godis och ha det bra.. Har blivit sån fruktansvärd godisgris. Känns inge bra alls, men är jag sugen på nåt så måste jag verkligen ha de. Knepigt att vara gravid ibland, eller för det mest.
.
.
Ska nog titta lite oth och ta fram godis påsen.
Längtar tills min underbarling kommer från jobbet.
ha en bra lördag.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0