Lat..

.
Har blivit så fruktansvärt lat på sista tiden har jag märkt.. Eller lat och lat är så trött hela tiden så orkar inte göra desto mer, största intresset är i princip att sova.
.
Skulle laga middag idag, men inte ens de orkade jag. Blev en smoothie, tror inte jag kommer hålla mig mätt länge på den. Har iaf varit duktig och diskat bort all disk som låg framme, min karl förstod vist inte vad jag sa i morse för diskmaskinen var fortfarande inte tömd när jag kom hem från jobbet. Eller så ville han helt enkelt inte höra vad jag sa..
.
.
Har sovit riktigt dåligt inatt så idag var det trötta ögon på jobbet. Tur att dagen gick fort nu är det bara 4 kvar och dom hoppas jag går lika fort. Har även hunnit fylla i gravidpenning papprena idag så nu är dom inskickade. Men det lär väl dröja si sådär 20 år innan man får svar från försäkringskassan, dom är ju inte från denna planet..
.
.
Nu ska jag iväg och göra lite ärenden med Marie och kidsen, sen åka till Jossan och umgås med girlsen.
Blir iaf en tidig kväll idag.
Justja sen var det ju en magbild också. Måste påminna mig själv om de.
.
.
Hade bra!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0