Kiwi och vattenmelon..

.
Sitter och äter "lunch", men känns mer som mellanmål. Blev iaf mannafrutti, kiwi och honungsmelon. Kommer garanterat vara vrålhungrig igen innan middagen. Får väl äta en banan sen om det skulle inträffa.
.
Igår lagade jag middag åt mig och älsklingen, blev enchilados. Hans favorit men jag börjat faktiskt lessna. Idag ska jag också stå för middagen. Blir fläskfilé gryta med tagliatelle, det gillar jag starkt däremot :)
Undra när mor och far kommer hem?! Skulle vara bra att veta hur många vi blir, får nog ringa och fråga.
.
.
Förresten så börjar jag bli alldeles för tjock nu för mina linnen och tröjor, så hade behövt inhandla lite mammakläder, någon som har tips på några bra sidor vart man kan hitta kläder till bra pris? Vill gärna inte lägga ut hur mycket pengar som helst med tanke på den korta tid som är kvar. Förslag?!?
.
.
Ne dags att äta lite melon sen hänga upp tvätten.
Kanske blir bio ikväll om jag lyckas övertala älsklingen och SandraD :)
Hade bra!
.
.

Kommentarer
Postat av: Ylva

H&M har ju absolut billigast! Och kläderna därifrån är helt okej, lite tråkiga bara.

2011-03-20 @ 15:35:42
URL: http://cthreepo.blogg.se/
Postat av: Linda

Asos handlade jag mycket från, tyckte de var de enda som hade lite roligare mammakläder.. Ofta har de ju fri frakt även till Sverige också, så inte blir det dyrt heller..

Postat av: Kusin Sofie

lillamirakel.se vet jag har haft mammakläder.. :)

2011-03-22 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0