Kiruna igen då..

.
Då var man uppe i Giron igen.. Var jobbigt att lämna K och kidsen, speciellt när barnen verkligen inte ville att jag skulle åka. Blir så mycket jobbigare då :(
.
.
I morgon är det jobb. 1 vecka kvar av min omplacering. Sen är det tillbaka på städet igen, vette tusan hur det kommer gå. Det får vi se helt enkelt. Måste iaf skicka in nya papper till försäkringskassan, hatar alla jävla papper som ska skickas överallt, har aldrig riktigt varit min grej. Nåväl lika att få de gjort..
.
.
Gick förresten in i v.28 igår. 12 veckor kvar. Helt sjukt. Tiden springer iväg och nu är det 3 månader kvar till BF. +- 2 veckor. Hoppas det inte blir + 2 veckor iaf. Längtar efter krabaten där inne <3
.
.
.
Har iaf haft en TOPPEN helg där hemma med underbart besök och en massa roligheter. Hoppas Sandra med familj kommer och hälsar på snart igen :)
.
Nu ska jag hoppa i duschen sen i bädden och sist men inte minst ringa min älskling. Saknar dig redan <3
.
.

Kommentarer
Postat av: eve

2011-03-28 @ 01:38:14
Postat av: evelina Eriksson

Kom förbi i veckan? :)

2011-03-28 @ 01:38:55
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0