Hur göra?

.
Försöker få motivationen tillbaka, är lite dålig på att uppdatera.. Men har som varit en konstig och jobbig vecka.. Är väl hormonerna som spökar.. Hoppas det ska bli bättre snart iaf.
.
.
Var hos BM i onsdags.. Vanlig kontroll typ.. Men hon tyckte jag hade stort SF-mått. 25?! Så hon ville att doktorn skulle titta på de.. Fick göra UL igen. Gjorde inte oss något vi fick ju se våran skrutt igen, och den hade som blivit lite större än sist. Våran underbara <3
Men hur som helst så stämde datumet fortfarande, troligtvis ligger bejbisen väldigt långt fram. Och den såg ut att ha det bra där inne. Livlig som tusan. Längtar tills du kommer ut så vi får se vad du är för någon underbar liten varelse :)
.
.
I morgon går jag in i v.25, helt sjukt vad tiden fortfarande går fort.
Firar detta med att ligga i sängen och äta lite kina puffar, var länge sen men fick ett konstigt sug efter de idag.
.
.
.
Kanske slänger upp en magbild för v.25 också. Bara jag kommer ihåg de..
.
Nu ska jag försöka sova, längtar tills inatt då älsklingen kommer och kryper ner hos mig.
Sov gott!
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är klart vi vill se magbild. Skickar en bamse kram! Och jag hoppas vi kan ses snart. Vill se finmagen din och träffa dig

2011-03-04 @ 21:12:10
URL: http://evelinabjork.wordpress.com
Postat av: Sandra

Bra att dom håller koll på dig ;) Jag vill också se en magbild ;)



Förresten, kollade upp vad jag hade för SF mått i vecka 25 bara för skoj skull, 36 cm ;P Haha! Men det var ju två. Det är ju så himla olika också, bebben ligger säkert långt fram ;)



Kram

2011-03-06 @ 21:49:06
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0