Aj aj i magen..

.
Har haft ont i magen hela dagen. Känns inge kul alls. Fick knappt i mig någon middag heller, men antar att det kommer gå lättare lite senare förhoppningsvis.
.
.
I morgon är det sista dagen på omplaceringen. Känns riktigt trist, har verkligen trivts bra där. Men det är bara gilla läget och vara tillbaka på städet på måndag. Vette tusan hur de ska gå.. Men jag tänker göra ett försök iaf. Försäkringskassan ringde idag så mina papper har kommit in, toppen. Nu ska dom bara handlägga i 30 dagar :b haha..
.
.
I morgon ska jag iaf köpa med mig fika till jobbet. Måste ju avsluta dagen med en liten fika stund tillsammans med gubbarna.. Jag tackar iaf inte nej till fika :)
.
.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund.
Hockey ikväll, Skellefteå kommer kamma hem segern, jag har det på känn!
HEJJA HEJJA!!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0