aj aj i höften..

.
Yepp har fått ont i höften, speciellt ont gör det på natten. Foglossning på G kanske? Ja jag vet inte.. Hoppas iaf att jag ska slippa de.
.
.
Har hur som helst haft en toppen helg. Varit i Gauto hela helgen. Men K, kidsen, Marie och Emil. Åkt skoter, pulka, grillat, ätit god mat och en massa godis. Karlarna har druckit öl men vi nöjde oss med fanta och cola. Största delen av helgen spenderades självklart utomhus, det var riktigt varmt och skönt så länge solen höll sig framme.
.
Dock är jag väldigt less på allt resande. I söndags blev det först 30 mil med bil sen tåg i 4h. Jag var heelt slut när jag kom hit upp till Kiruna, dessutom var klockan 23.00 när jag kom fram. Gissa om jag dök ner under täcket direkt!!
.
.
Just ja måste ju berätta hur duktig min karl är när han ska klä på sina barn. Robin lyckas han ju dock bra med men melody kan få en salig blandning. Idag t.ex. så tog han på henne ett par randiga långkalsonger och en tröja till, sen skickade han henne med dessa kläder till dagis, undra om fröknarna såg att det var långkalsonger? Haha, han trodde iaf att det var tights. Han är så söt min älskling. Tur att han försöker göra sitt bästa iaf :) Men tror dock att jag måste köra en genomgång med han om vad som är vad i garderoben.
.
.
I lördags gick vi in i v.26.. Tiden bara springer iväg. Hoppas det fortsätter i samma takt. Bara 3½ månad kvar nu förhoppningsvis. Som mest 4.. Jag längtar som en tok <3
.
.
Nu ska jag ta mig en dusch sen blir det nog ryggläge resten av kvällen.
Hade så bra!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0