2dagar kvar..

.
2 dagar kvar av min omplacering. Sen är det tillbaka på städet igen, känns inge bra alls. Tror helt ärligt inte att det kommer gå. Men vi får väl se vad det blir av de..
.
.
Har varit hos bm idag. Det gick bra. bebis mår bra och jag mår bra, då är vi nöjda :)
Fick nu tid om 2½ vecka.. Nu är det snart bara 10 veckor kvar. herregud vad tiden springer iväg..
.
Borde egentligen sova nu, men äter godis istället. Godis är gott!
I morgon ska jag hälsa på Evelina och Molly. Sniffa bebis. Mys!
.
.
ehh. Hjärnan är tom. Vi hörs.
.
.

Kommentarer
Postat av: Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-03-30 @ 20:54:19
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0