24 år..

.
Ja då vart man 24 igår, ett år närmare 25.. Ångest, njaee inte än iaf :)
Hade en riktigt mysig födelsedag igår.. Började dagen med besök hos BM, gick hur bra som helst och bebis mår bra :) Efter de blev det en tripp på stan med syster och Millie.
.
På em blev det kalas. Slängde ihop en marängtårta med färska jordgubbar och hallon, supergott. Svärmor, Marie och kidsen kom förbi. Hur trevligt som helst <3
Dessutom fick vi kalasa utomhus eftersom vi hade sånt toppenväder.. Hade en riktigt mysig födelsedag, enda som fattades var resten av mina nära och kära... Tyvär kan man ju inte alltid få som man vill :D
.
.
.
glömde tyvär fota min fina tårta men lånar en bild som liknade mitt resultat :)
.
.
Bjuder även på en magbild :) tjockismagen..
.
V.38
.
.
I morgon ny vecka, V.39.. heeeeeeelt sjukt, snart dags <3
.
.
Nu ska jag gå ut och plåga mig själv en stund, vi har 30 grader i skuggan och 48 grader i solen. Helt sinnessjukt :D
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0