1 dag extra, säkert många fler..

.
Ja inte blev det någon bebis igår inte, som jag var förberedd på.. Får se när bebis vill ut. Till veckan hoppas jag iaf :) Är så himla spännande, samtidigt som man blir väldigt nervös över att den kan komma i princip när som helst :D
.
.
Igår firade vi midsommar här i stugan. Åt god mat, spelade kort och hade en massa mys :)
Gjorde även en midsommarkrans till Milliebus. Hon såg ut som en liten docka <3
Självklart slänger jag upp en bild på sötnosen och en bild på en tjockis :)
.
.
.
.
.
.
.
Inge sol idag, men hur varmt som helst, sitter ute på altanen och njuter.
Saknar dock min älskling VÄLDIGT mycket <3
4 skift kvar sen är han hemma igen, underbart.
.
Idag blir det lyxig mat både till lunch och middag, kan ju inte bli bättre :)
Hoppas ni får en fin helg.
Kram!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0