Solen har tittat fram igen..

.
Ja helt fantastiskt underbart väder.. Solen har tittat fram igen. Så just nu ligger lillgossen där ute och sussar sött i vagnen, Robin och Melody leker där ute med grannbarnen. Kul för dom med lite andra barn att leka med, man märker att dom fort lessnar på varandra ibland..
.
.
Dom senaste dagarna har vi spenderat i båten och även hos mamma och pappa i stugan i Renholmen.. Vi har firat lilla Milliebus som fyllde ett år i måndags. Det är läskigt hur fort tiden går..
Robin och Melody trivs som fisken i vattnet där i stugan, så kul att se dom njuta så pass mycket :)
.
Gossen har även blivit mer nöjd.. Magen tjorvar lite på kvällskvisten, men förhoppningsvis ska det också bli bättre snart.
Känns iaf hur skönt som helst att det går framåt.. Tycker inte om att se min lilla älskling ha ont.
.
.
Bjuder på lite bilder från kalaset :)
.
Milliebus och hennes gudmor Lisa..
.
Paketöppning..
.
Elian fick prova sin kusins nya dockvagga..
.
Millie pussar på sin kusin <3
.
Lite kvällsmys innan läggdags :)
.
.
Nu ska jag dricka ett glas cola och mysa med min karl :D
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Syster

Åå vilka härliga bilder. Jag saknar er redan! <3

2011-07-27 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0