Båtliv..

.
Idag lever vi båtlivet, första natten i båten ska bli spännande och se om man blir sjösjuk eller inte.. Det är iaf riktigt mysigt här..
Just nu är det dock lite småkyligt ute men däremot är det kvällssol, ett litet plus i kanten :)
.
Lillgossen slocknade nyss så sött i sin farmors famn, han har nog blivit lite bortskämd våran gosse, vill absolut inte somna själv det ska vara i famnen, men han är ju rätt liten än så :) Jag klagar iaf inte, är så mysigt  att ha sin lilla guldklimp tätt intill sig..
.
Och idag har han även haft en riktigt bra dag, inge magont och han har både sovit och ätit bra..
Vet inte om det är Cuplatonens förtjänst eller om det bara var en bra dag, jag hoppas innerligt att det är Cuplatonen.. Vi började med den igår och förhoppningsvis är det den som börjat fungera. Vill ju att våran lilla gosse ska må bra och vara glad. Tycker inte om när han ska ha en massa problem med magen :/
.
.
.
I morgon har dom förresten lovat fint väder, då kommer syster och Milliebus hit.. Blir troligtvis att åka ut till halsön och bada. Bittert dock att inte jag får bada :(
Hoppas iaf på sol så får jag bättra på min bränna lite..
.
.
Nu ger jag upp detta för idag, ska gå ut och vara lite social med dom andra.
Hoppas ni får en mysig kväll!
.
.

KÄRLEK <3
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0