Söndag idag va?

.
Jag är inge bra på att hålla koll på dagarna.. Men det är tydligen söndag idag och verkar vara riktigt fint väder ute. Great!
Idag är inget planerat så får se vad denna dag har att erbjuda.. Hungrig är jag iaf..
.
.
Igår gick vi in i v.20.. Det är helt sjukt vad tiden fram till nu har gått fort. Herregud det är ju halvvägs. Det gör mig lycklig att vi tagit oss hit.
Men dock blir jag mindre lycklig när jag inte får jobba. Men det är väl bara lyda barnmorskans råd och ta de lugn och vila. Men hur man gör de har jag ingen aning om.
.
.
Förresten.. Tusen tack för alla fina kommentarer, jag blir så varm i hjärtat när jag läser dom <3
Har väl tänkt fixa en liten magbild hit eftersom det är halvvägs, men får nog bli i morgon eller så.. Får se när jag får tid.
.
.
Nu behöver jag och bebis lite frukost.. Tingeling!
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Wow, halvvägs. Tänk snart är bebis här. Så underbart mysigt!

2011-01-30 @ 09:03:13
URL: http://evelinabjork.wordpress.com
Postat av: Sandra

Har du blivit sjukskriven? Varför? Sammandragningar?



Kram!

2011-02-03 @ 07:16:15
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0