Som ett litet barn..

.
Jag är så less, så fruktansvärt less på denna hosta.. Gnäller som ett litet barn här hemma hos mor och far, vill bara bli frisk. Vill ha något som hjälper mot denna hosta.. Vill kunna sova i natt.. Det är inge kul, inte det minsta kul.. Jag är verkligen en riktig gnällspik just nu.. Men jag vill bara bli FRISK!!!!!
.
.
Tur att man har matlust iaf och har sluppit må speciellt illa idag. För till lunch serverades det våfflor och till middag blev det tacos. Mums mums mums!!
Annars har jag inte gjort någe idag. Suttit i fotöljen och glott på tv och datorn. Druckit massa varm mjölk med halstabletter i och ätit massa glass.. Har dessutom blött näsblod 3 ggr idag. Ja nu vill jag verkligen bli frisk, det är min största önskan för tillfället.
.
.
Saknar min älskling, han jobbar EM, ogillas verkligen. Men i natt får jag ha han vid min sida igen <3
.
Ne nu ska jag knapra lite halstabletter och kanske ta en svalkande dusch.
Hade gött, hejsansvejsan!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0