Skara sommarland..

.
Har precis ätit middag, så nu är magen mätt. Förkylningen är bättre och jag har kunna sova inatt, eller ja bättre än natten innan.. Nässprayen verkade funka någorlunda men hade helst använt otrivin, men det är bara att gilla läget..
.
Har haft konstiga spänningar i magen idag, men det ska tydligen vara normalt?! Ja allt är ju tydligen normalt under graviditeten. Haha..
.
.
Har btw fått en jätte fin "mama" tunika av min kära mor som hon köpt på hm i luleå. Tack mammsi!!
Har tyvär varit så klantig att jag glömt minneskortet till kameran hemma i datorn i Fällfors så kan inte fota några bilder denna vecka vilken känns mindre kul.
.
Jo på tal om Skara sommarland så ska vi åka dit i sommar, i slutet på Juli är det tänkt. Bebis måste hinna komma till världen först. Vi ska åka tillsammans med syster och hennes familj, och självklart hela våran familj. Måste bara hitta en passande vecka i Juli. Som sagt så måste bebis hinna komma och så måste det vara den vecka som vi har kidsen. Är ju som för deras skull vi åker. Kommer iaf bli toppen, längtar som tusan till sommaren. Fast det får gärna vara vår först.
.
.
Nu ska jag ta en stöd vila på soffan och kolla om det är något bra att glotta på tv.
TJINGELING!
.
.

Kommentarer
Postat av: Peka

Förlåt men..vars har du fått ifrån att du inte kan ta vissa nässprayer?

På Otrivin står det ju att man kan ta det när man är gravid.

Inte otrivin comp (den för både nästäppa och rinnsnuva) men den vanliga går ju..

2011-01-12 @ 13:51:31
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: lisa

jjjaaaaaaaaaa och då hälsar ni på i uppsala på vägen ner dit!!!! JIPPPII för mig!!

2011-01-12 @ 17:54:16
URL: http://lisasrost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0