Ren men inte hel..

.
Har precis kommit ut ur duschen, så nu är jag ren.. Dock inte hel (fortfarande sjuk).. Fick komma in i en snabb minut i bastun men sen blev jag utslängd. Förkylning + bastu = inte ok. tydligen..
Fick iaf med mig en burk pepsi så jag är ändå relativt nöjd.
.
.
Har bäddad ner mig i sängen nu och hoppas innerligt att jag ska kunna sova i natt. Blir iaf hemma i morgon, men på måndag då jävlar!!
Måste ringa mödravårdcentralen i morgon också, och eventuellt vårdcentralen också. Får se vad någon av barnmorskorna säger..
.
Funderar på att lägga ut en bild på maggen i morgon kanske, men måste nog sova på saken. Kanske väntar tills den har växt till sig rejält istället.
.
.
Jag saknar min älskling. Ska försöka sova nu så tiden går fort tills han kommer. Mys!
.
Sov så gott allesammans.
Godnatt!
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Magbild!

2011-01-07 @ 11:51:54
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Ida

MAGBILD!!!!

2011-01-07 @ 13:20:51
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0