Otur eller vad?

.
Vaknade vid halv 5 inatt, kändes som att någon sprängt en bomb i örat på mig. Gick upp till mamma och grinade som ett litet barn, vi for på akuten men dom hade bara en läkare så det var bara att åka hem igen. Hon sa att jag skulle ta nässpray och knapra alvedon och sova SITTANDES?!? Hallå hur fan gör man de. Jag fixade då inte de iaf. Men efter att klockan blivit halv 8 så var ögonen så trötta så var tvungen att lägga mig ner för att få lite sömn.
Vårdcentralen ringde mig vid halv 9 tror ja?! Fick tid klockan 11. Så nu har jag fått en pencillin kur mot öroninflammation. Läkaren förstod varför jag hade så ont för det var tydligen en riktigt ordentlig inflammation jag hade fått. Men nu ska jag knapra några piller i några dagar sen ska jag fanimig bli frisk så jag kan börja jobba, Punkt Slut!
.
.
Mamma och pappa har åkt till Luleå över helgen så nu kommer jag vara helt ensam under dagarna, K jobbar ju eftermiddag. Känns ju inte sådär super kul att ligga ensam hemma hela dagarna när man är sjuk, men det är väl bara att gilla läget.
.
.
Juste, v.16 är det ju nu (15+2). Tycker dom här veckorna räknas väldigt konstigt.
Men nu tänkte jag iaf bjuda på en magbild. Känns som att den har börjat växa lite nu. Men ni får väl se själva helt enkelt.
.
          
.
.
Nu ska jag åka och köpa lite glass. Måste ju tyvär göra det själv nu när ingen är hemma.
Men kan bli skönt med några friskluftsandetag.
Hade göttans så länge!
Hejsvej!
.
.

Kommentarer
Postat av: LisaT

Ja jädrar nog växer det allt:) Du får krya på dej så du blir frisk snart! Våra föräldrar dem får roa sig i Luleå dom:) Ha det bra! Kram på dig!

2011-01-07 @ 14:42:24
Postat av: Minna

Oj då, ja nu händer det ju grejer =) Det kommer nog gå i rasande fart nu :)

2011-01-07 @ 16:20:06
Postat av: Ida

Oj.. Du ser ju redan gravid ut! Jag såg ju bara lönnfet ut ända till vecka 25. Jag tror du kommer vara i din systers storlek tillslut. Om inte större!! Haha

2011-01-07 @ 17:49:27
URL: http://idaraty.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh magen! :) Så mysigt! Veckorna går fort, det säger bara svisch!

2011-01-07 @ 22:51:30
URL: http://viskablifyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0