Mätt i magen..

.
Torsdag idag, veckan han gått sjukt fort.. Sista arbetsdagen i morgon sen är det helg. Helgen är fullspäckad men det tycker jag om.. Har inte riktigt tålamod för att sitta still, ska vara action mest hela tiden..
.
Har varit hos Anna och Robin idag, vi beställde käk och efter de blev de efterrätt därav en fullständigt mätt mage.. Känns som att den kommer spricka vilken sekund som helst.. Måste nog sova så den får vila upp sig inför arbetsdagen  i morgon..
.
.
Idag går vi förresten in i v.18, och det är bara 6 dagar kvar till UL.. Det är helt sjukt vad jag längtar och det är ännu mer sjukt att dagarna och veckorna går så fort.. Snart är vi halvvägs, underbart!
.
.
Ne nu ska jag sova så jag orkar jobba i morgon och självklart måste jag orka med resten av fredagens planer, kan dock inte berätta dom just nu för min kära karl läser min blogg och han får inget veta förrän i morgon.
Så godnatt gott folk!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0