Köttsoppa och finbesök..

.
Har precis ätit middag, köttsoppa. Super gott trots att jag fortfarande är riktigt förkyld. Syster med familj var också här och åt, så idag fick jag alltså träffa underbara Millie <3
.
Har varit på apoteket idag, handlat lite grejer så nu jävla ska jag bli frisk innan arbetsveckan är slut. Sen har jag även fixat så jag ska få börja läsa datakunskap igen. Fixa till mitt dåliga betyg (våran lärare slutade vilket resulterade att 90% av klassen fick IG). Fast är ju inte jag som fixat så jag ska få börja läsa de utan min underbara pappa som har tagit tag i saken. Så ska läsa på "flex" och ha kontakt med en lärare från gymnasiet. Perfekt.
.
.
Funderar vad jag ska göra resten av kvällen, ska ta reda på om det är något bra på tv.
Men ni får ha de så bra!
Puss och kram hela dan!
.
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, bara jag och magnus som fick VG! :P

2011-01-10 @ 22:28:15
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0