Hubba bubba!!

.
Ryggläge i soffan ännu en dag. Känns iaf lite bättre idag. Har fått sova några fler timmar inatt men fortfarande vaknat ett x antal gånger av den här förbannade hostan. Men har bestämt att jag ska kunna gå och jobba på måndag så jag har ju lite tid på mig att kurera mig. Men hade varit skönt om det hände precis just NU..
.
Blöder näsblod gör jag också, nästintill hela tiden. Tur att det bara är små mängder.
.
Nu har min karl åkt på jobbet. Mor och far for iväg så nu är jag ensam igen. Ligger i soffan och tuggar hubba bubba, men smaken har i princip försvunnit så funderar på att spotta ut de och dricka julmust istället.
.
.
Förresten så går vi in i v.16 idag, nu är det 3 veckor kvar till UL, ska bli så himla spännande. Jag verkligen tok längtar, och jag hoppas bebis där inne mår bra!! Våran lilla skrutt <3
.
.
Om man skulle kolla om det är någe bra på tv?!
Tjingeling!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0