Gröt till frukost gör gott för magen..

.
Då var det söndag redan.. Men för första gången på länge så har jag hoppats att helgen ska gå fort. Sen 2 arbetsdagar och sen får jag åka HEM... Underbart ska det blir, underbart att få träffa barnen, underbart att få se lilla skrutten i magen och underbart att få mysa på hemma med familjen <3
.
Har fått gröt nojja, äter gröt till frukost varje morgon, mannagrynsgröt med äppelmos, MUMS!
.
.
Idag är det tänkt att jag ska på badis med Evelina och Line, om nu Eve har tänkt vakna någon gång. Sen ska jag och titta damernas bowling match, igår var det grymt spännande och det blev vinst, hoppas på samma sak idag. Sen vid 4 ska jag, K, mamma och pappa fara och bowla, ska bli kul var länge sen. Och klockan 5 bjuds det på middag hemma hos syster.. Kommer nog bli en riktig toppen dag.
.
.
Magen den växer mer och mer. Och nu känner jag skruttis oftare också, den verkar tycka om att göra kullerbyttor eller vad den nu gör och speciellt mot min kissblåsa.. Men det är underbart att känna lillen <3
.
.
Nu måste jag klä på mig och bädda sängen och försöka få tag på Eve..
Ha en bra söndag!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0