Godis på en söndag..

.
Söndag redan, vilket betyder jobb i morgon. Hoppas arbetsdagen går riktigt fort för i morgon kommer kanske älsklingen, hoppas hoppas!
Annars har jag inte gjort desto mer idag, slog rekord och låg i sängen till halv 3 tror jag?! Vaknade dock flera timmar innan de men det var skönt att bara ligga kvar och ta de lugnt..
.
.
Igår var det lördag och jag var på lagfest med innebandyn. Bastu, god mat och trevligt sällskap. Var en riktigt bra kväll med tjejerna. For hem strax innan 12 och nöjd över kvällen.
.
Ska strax hoppa in i duschen måste bara äta lite godis först. Är inte speciellt sugen på godis nu för tiden så förstår faktiskt inte varför jag inte köpte chips istället eller GLASS! Men jag och mamma köpte godis igår men då hann jag inte äta något så därför kör jag lördag idag istället, men det går väl bra?
.
.
Jag saknar min älskling, längtar så mycket tills han dyker upp här i Kiruna!!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0