Glass i stora lass..

.
Ja när man är sjuk får man äta hur mycket glass man vill. Eller? Jag har som för mig de iaf.. Glass och melon dagarna igenom, det är toppen!
Går inte direkt framåt med min förkylning, idag har jag varit riktigt risig igen, har legat på soffan hela dagen och jordens huvudvärk.. Men eftersom jag vilat hela dagen idag så kommer jag må bättre i morgon.. Har jag iaf planerat så nu får det faktiskt vara slut på det här eländet.
.
I morgon måste jag iaf ta mig till apoteket och inhandla lite grejer. Kanske köpa lite mer glass också.
.
.
Nu ska jag förflytta mig till sängen och försöka sova några timmar.
I morgon vaknar jag frisk, de ni!
Sov så gott. Godnatt!
.
.

Kommentarer
Postat av: Frida

Krya på dig!

2011-01-09 @ 22:51:42
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: evelina

ät glass i stora lass! det gör jag :D

2011-01-10 @ 19:23:35
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0