Galet trött i kropp och själ..

.
Det har verkligen varit tuffa dagar nu den här veckan. Känner att min kropp tar stryk av att vara sjuk, är helt matt och orkelös. Hoppas verkligen att det har vänt i morgon när jag vaknar.
Nu har jag iaf tagit mig kraft att duscha så nu är jag ren och ligger nerbäddad under täcket. Men min älskling fattas här. Dumma eftermiddagar..
.
.
Förresten Ida så tycker jag faktiskt att jag också bara ser lönnfet ut. Men det kanske bara är att gilla läget när man har så mycket fläsk på kaggen. Men jag hoppas magen kommer bli rund och fin så småningom, och jag vill INTE bli större än min syster var. Kommer ju tippa framlänges då. Haha.
.
.
Nu ska jag varva internet sen försöka sova..
Sov så gott allesammans.
Godnatt!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0