Fruktsallad med en viktig detalj: GLASS!!

.
Jag älskar frukt och jag älskar glass, för tillfället. Eller har nog alltid älskat frukt. Men glass är något jag har fått för mig nu. Och är jag sugen på glass så måste jag bara ha det NU, samma sak gäller frukten.. Men känner mig ändå inte så fruktansvärt onyttig, eller borde jag kanske göra de? Äter glass nästan varje dag och speciellt nu när jag är sjuk.. Hm.. Men det är så fruktansvärt GOTT !!
.
.
Hur som helst, tack för tipsen angående min snoriga och täppta näsa... Har varit på apoteket idag och köpt Nezeril, jag hoppas innerligt att den ska funka inatt. Så jag återkommer med resultatet i morgon..
.
.
På onsdag åker min underbara älskling hem igen, jag blir kvar, för första gången på evigheter. Men som tur var så har ju min vän Ida lovat att ställa upp med kramar, vilken tur jag har va? Jag behöver inte känna mig speciellt ensam för så fort jag blir lite ledsen då åker jag bara till Ida och kramas lite, hur bra som helst. Tack Ida!
.
.
Ne nu ska jag prova nässprayen och försöka sova några timmar.
Hade så bra och godnatt!
.
.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det fixar vi! :) Vi ska försöka stanna där längre då än sist :) Och jag vill klappa på din mage ;)

2011-01-11 @ 00:39:04
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Frida

Ge det 1½år så ska du se att du också börjat träna igen :P Njut av glassen!

2011-01-11 @ 09:27:10
URL: http://minx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0