Familjemys..

.
Dagen började med en fika på stan tillsammans med mami, syster, bror, Anders, Millie och Johanna. Hur trevligt och mysigt som helst. Var på apoteket en sväng också sen åkte jag och mamma på kiosken och köpte godis.
.
Snart ska jag bege mig mot låsfixarn, där vi ska börja våran lagfest.. 4h bastu och tjejsnack och efter de mat på Landströms. Känns som att det kommer bli en mycket trevlig kväll med många skratt. Känns dessutom helt ok att gå på fest nykter, man kan ju ha roligt förde. Men jag kan ju inte ljuga och säga att det inte hade varit gott med en kall öl i bastun för det hade de då verkligen. Öl och bastu hör ju som lixom ihop.
.
.
Har fått i ordning lite här i mitt flickrum nu, kläderna är på plats och sen har jag organiserat lite i toaskåpet också. Men imorgon blir det storstädning av rummet, byta sängkläder och städa toaletten. Är riktigt skitit här just nu men har ju trots allt varit sängliggandes på grund av att jag varit sjuk..
.
.
Måste göra mig klar nu ska strax åka.
Saknar mitt hjärta så otroligt mycket, längtar till på tisdag. Älskar dig underbarling!
.
Ha de king! Tjingeling.
.
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det finns ju faktiskt alkoholfri öl som du kan dricka i bastun :)

2011-01-15 @ 19:13:04
URL: http://idaraty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0