En riktig gnällspik..

.
Dålig uppdatering, i know. Men har haft fullt upp senaste veckan.
Syster med familj var på besök över nyår. Hur mysigt som helst. Vi åt massa god mat och hittade på roliga saker med kidsen. Provade nya skrillorna som dom fick av tomten. Dom var riktigt duktiga. Vi har hunnit med lite shopping och några filmer när barnen sussat sött.
.
Nyår var stressigt men väldigt mysigt. Middag i Storbränna, raketskjutning för barnen hemma. Massa spelande på kvällen/natten, och champange på 12-slaget (blev champis för min del). Nyårs pussar med älskling <3
2011 kommer bli ett toppen år, det känner jag på mig, och det bästa av allt, Bebis anländer <3 <3
.
.
Nu är vi iaf tillbaka i Kiruna igen, jag blir Kirunabo ett tag framöver. Några månader skulle jag gissa på. Ska jobba på mitt gamla jobb, eller jag var ju bara tjänstledig så jag ska tillbaka till min gamla tjänst om man säger så. Måste passa på att jobba nu innan bebis kommer så jag får upp min föräldrapeng och hinner spara ihop lite pengar.
Det var dock meningen att jag skulle börja jobba idag, men den här jävla förkylningen vill inte ge med sig, har dessutom jordens damp host. Så jag har inte sovit en blund sen halv 3 i natt. Är riktigt trött men så fort jag försöker sova så hostar jag som en galning.. Fruktansvärt irriterande..
Men jag hoppas jag hinner bli frisk innan fredag då blir det jobb, och jag ser verkligen framemot de.
.
.
Nu ska jag pimpla lite mer vatten och kolla runt lite på datorn.
Ha de king, Tjingeling!!
.

Kommentarer
Postat av: evelina

jag vet! läskigt värre ;)

faktist mått bra hela tiden, lite illamående o så i början men inte så farligt. dock är jag sjukskriven nu för ryggen och börjar få lite foglossning ;/ så får se vart det leder :P

2011-01-05 @ 08:24:30
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0