En dag jag inte tycker om..

.
Ne idag är ingen dag jag tycker om, K har åkt hem, nu måste jag vara utan han i 1 vecka. Och denna vecka kan jag inte träffa kidsen heller. Ogillar starkt. Saknar dom små väldigt mycket.
Men nästa ledigvecka K har så ska jag åka med hem, då har vi dessutom UL. Nu är det exakt 2 veckor kvar, så himla spännande. Ni kan ju gissa att jag längtar enormt mycket...
.
Och igår kväll kände jag bebis för första gången, den petade på min mage, 2 ggr. Det var fascinerande. (hur stavas de?)..
.
.
Hur som helst så ska jag gå och jobba i morgon, känner mig kryare nu, förkylningen är fortfarande kvar men inte lika illa som den varit. Så nu hoppas jag att jag ska bli helt frisk och slippa allt som har med förkylning och hosta att göra..
.
Förresten så blir det hockey ikväll också! Kul!
.
.
Juste, hittade den här bilden i albumet från julafton, den är så otroligt fin så den måste jag dela med mig av..
.
.
.
Nu ska jag duscha och göra mig redo för hockeyn..
Saknar mitt hjärta redan <3
.
.

Kommentarer
Postat av: lisa

men åååh fina lilla bebisskrutta!

2011-01-12 @ 17:52:41
URL: http://lisasrost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0