Bakpotatis+skagentoast+vitlöksmör= UNDERBART!

.
Magen är PROPPMÄTT, det var helt underbart gott. Åt mysmiddag med mami och papi. Bakpotatis med vitlökssmör och skagentoast. Jag åt för mycket, tror ja.. Magen är i sprängläge och mina ögon blev fruktansvärt trötta.. Kanske en stödvila skulle hjälpa? Ne justja det hinner jag inte, ska ju till Milliemouse, hon skickade sms idag om att hon ville att moster skulle komma, och vem kan säga nej då..
Dock behöver jag en dusch först..
.
Har jobbat idag det gick väl sådär, har haft fruktansvärda spänningar i magen, det var rätt jobbigt. Men hur var det nu igen, juste allt är ju normalt när man är gravid.. Jag kämpade mig iaf igenom hela arbetsdagen och nu är det helg.. Jobb på måndag igen och jag hoppas det går bättre då..
.
.
12 dagar kvar till UL, det är helt sjukt vad jag längtar. Jag hoppas vårat lilla underverk mår bra! Det är helt underbart att vi äntligen ska få se våran skrutt <3
.
Saknar mig älskling gör jag, väldigt mycket.. Känns så fel att han är hemma men jag är kvar här. Robin och Melody saknar jag också, underbara barn. Hoppas tiden går fort tills vi ses igen..
.
Kärlek kärlek kärlek <3
.
.
Nu ska jag åka till Milliemouse.
Ha en bra fredag!
PUSS!
.
.

Kommentarer
Postat av: Kenny Tjernlund

Jag längtar efter dig, tur att det bara är några månader som det ska vara så här. Hoppas iaf att du får en bra dag i morgon. Älskar dig

2011-01-15 @ 01:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0