8 dagar..

.
2 arbetsdagar avklarade, 3 kvar. 5 kvar till dagen med stort D.. Det går bra på jobbet och jag jobbar med en riktigt bra arbetskollega. Har inte varit speciellt trött heller vilket känns skumt men det är ju tur att jag har lite rutin på mina sov tider..
.
Älsklingen kom i tisdags kväll. Underbart! Idag har han dessutom bjudit oss på middag. En riktigt god Thai soppa, lovely! I morgon blir det också super god mat, är bjudna på middag hos syster och Banne står för kockandet..
.
.
Juste nu är det BARA 8 dagar kvar till UL.. Tiden har gått så sjukt fort hänger inte alls med, på torsdag är det redan V.18, vart försvinner all tid? Det var ju nyss jag fick ett plus på stickan och nu är vi snart halvvägs. Men jag klagar inte, jag längtar så fruktansvärt efter våran lilla skrutt där inne <3
.
.
Nu ska jag borsta tänderna och sova så jag orkar med resterande jobbdagar denna vecka!
GODNATT!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0