Vi mår bra..

.
Var hos BM idag, det gick bra. Bebis mår bra och jag fick höra hjärtat på våran underbara.. Jag mår också bra förutom mitt fruktansvärt låga blodvärde.. Men äter järntabletter sen 1 vecka tillbaka så det är väl bara att ha tålamod.
BM tyckte att jag var stor för att bara vara i v.21 hon ville att doktorn skulle undersöka mig men han var upptagen. Men vi får se till nästa gång om hon fortfarande tycker att magen växer för fort. Haha..
.
.
Har haft fullt upp idag i vanlig ordning, efter BM blev det lunch på stan med älsklingen och efter de ärenden på försäkringskassan och banken. Efter de for jag och hälsa på Ida och Love. Sen middag, köra mami och papi och efter de kvällsbesök hos Sanna E..
Nu ligger jag äntligen nerbäddad under täcket i en renbäddad säng. Underbart.
.
.
I morgon är det jobb så nu ska jag stänga mina blå..
Godnatt <3
.
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Bra att ni mår bra :) kanske är tvillingar ändå :);)

2011-02-07 @ 23:02:54
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0