Turkisk peppar..

.
Söndag idag, känns verkligen som att dagarna bara springer iväg.. Nyss var det ju måndag och i morgon är det måndag igen.
Måndag i morgon betyder BM klockan 11. Får se vad hon säger hoppas iaf att det inte är någon fara så jag får jobba igen på tisdag!
.
Har varit och hälsat på Erica idag, hon bjöd på ballerina kex och chokladpudding, både jag och bebis var nöjda.. Har dessutom börjat lära mig dricka kaffe igen, går rätt bra.
När jag kom hem serverades de kyckling till middag, med ris och brunsås. Riktigt gott. Mamma är duktig hon.
.
.
Just nu ligger jag i sängen och funderar vad jag ska göra resten av kvällen. Längtar tills i natt då min underbara kommer från jobbet. Har en sån där sakna älsklingen mega mycket dag idag. Det är jobbigt när han jobbar em..
Försöker iaf pigga upp mig själv genom att trycka i mig turkisk peppar godis. Det är gott!
.
Ne jag tror faktiskt att jag tittar mitt sista avsnitt av OTH. Kan jag grina lite också, för det gör man ju alltid när man ser på OTH.. Underbar serie <3
.
.
Älskling kom hem nu!!
PUSS!
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0