Tröttare än tröttast..

.
Har verkligen kommit in i en trötthetsperiod just nu. Känns som att jag är konstant trött. Men bara för att jag är sjukskriven så vill jag inte sova bort dagarna.. K tycker inte att man kan sova för mycket när man är gravid samtidigt som jag själv tycker jag borde stiga upp senast 9 ungefär..
Funderar om jag kanske borde sova till 10 i morgon iaf, är ju trots allt fredag.. ?!
.
.
Nåväl, idag har jag varit på morgonpromenad med Ida och Love, efter de blev det saft och massa kakor hos Nattis. Och självklart skvaller. Efter de blev det lunch med Linda på hälsobaren och sen for jag och hälsade på farmor med pappsi.. Eftermiddagen blev det Te hos Malin med syster och Millie.. Sen har jag varit hemma kvällen och pluggat lite datakunskap..
I morgon ska jag ta de lugnt fram till 1 då syster slutar jobbet. Vi har inte planerat något speciellt, kanske en fika på stan.. Vi får helt enkelt se. Tror iaf att jag ska hinna plugga lite matte innan syster hunnit sluta..
.
.
Förresten så påstår alla att min mage är så himla stor för att bara vara i v.20.. Är den verkligen så stor?! Det är ju så svårt att veta när allt är för första gången och så himla nytt för mig.. Jag älskar att magen växer men den kanske inte borde fortsätta i den här takten med tanke på att det är halva tiden kvar?!? Eller jag vet inte. Jag är mest bara lycklig över att lillskrutten har det bra där inne, förhoppningsvis <3
.
v.20.. Så stor är den ju faktiskt ändå inte, eller??
.
.
Fast större blir den ju om inte annat, haha..
.
.
Nu ska jag kika ett avsnitt av OTH innan jag ska stänga mina blå..
Godnatt!!
.
.

Kommentarer
Postat av: evelina

sov , det är ju skönt :)

Inte är den jätte stor, kollade just en bild på mig i v 20 o var ungefär som du, lite mindre, men den är jätte fin :)

2011-02-03 @ 22:18:59
URL: http://evelinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Peka

Jag är här och läser jag..

Alltså stor.. den är större än min i v.20, men inte mycket. Så inte över normalstor skulle jag säga.

Jag tycker nästan dom flesta som inte har pyttemage för höra att den är stor ;)

Ang sjukskrivningen..får man fråga varför du blev det? Och får man fråga vars du jobbar också? :P

2011-02-03 @ 23:06:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne det är ju inte så bra, jag hade sammandragningar från vecka 18 eller nå. Skit jobbigt, fick sammandragningar av att bara gå till soptunnan. Så bara att vila så pyret stannar kvar i maggen där dom små mår som bäst ett tag till i alla fall :)



Fin mage har du också! Jag saknar det ibland, speciellt rörelserna, så häftigt!



2011-02-03 @ 23:15:11
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Caroline

Du har så fin mage så :) o vila o sov hur mycket du vill,, de behöver man !! Ha det så bra .. Kram

2011-02-04 @ 06:24:52
Postat av: Nathalie

Lite stor är den men tänk inte på det, viktigast är ju att bebben mår bra :) Min växte också och blev rätt stor rätt tidigt, men sen slog det av på takten.

2011-02-04 @ 07:40:58
URL: http://nomorenoless.blogg.se/
Postat av: AFA Försäkring

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90 % av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Vänliga hälsningar

Sophia

AFA Försäkring

2011-02-04 @ 13:11:24
Postat av: Jensan

Jag var över de normala så tycker faktiskt den ser normal ut :) den jämnar nog ut sig :) fin magen ;)

2011-02-05 @ 17:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0